بيانديشيم

خرید بک لینک

اگر بخواهيم هم دنيايمان شيرين شود و هم آخرتمان شيرينتر ، همه براي هم باشيم نه براي من . فرايند محور

براي رضاي خدا با هم بخوريم ، همديگر را نخوريم

بهشت از آن كسانيست كه در اين دنيا با هم خوردن را تجربه كرده باشند .

بياييد كمي تامل نموده و به فكر همديگر باشيم .

بياييد تا قدر يكديگر را بدانيم . انسانهاي خوب سرمايه مركزي جهان خلقت هستند ، اگر بينا باشيم !

همه براي هم نه براي من...

ما را در سایت همه براي هم نه براي من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 95 تاريخ: چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت: 13:03

صفحه بندی