مدير خوب ، خود را در خدمت سيستم مي داند نه سيستم را در خدمت خود. انسان مديرمسئوليت پذيري بدون پاسخگويي ، فاجعه بزرگ روزگار ماست !
سر آوردن فيش هاي نجومي ما حصل عدم اعتقاد به خدا و روز معاد است .
اگر افراد حس نمايند كه در انتهاي مسئوليت كاري ، حتماً از كرده خود بازخواست خواهند شد ، قطعاً مراقب اعمال خود بوده و اگر در خود نمي بينند كه توانايي كار را داشته باشند ، از پذيرش مسئوليت سرباز مي زنند.
همه براي هم نه براي من...
ما را در سایت همه براي هم نه براي من دنبال میکنید
برچسب: مدیر خوب,مدیر خوب کیست,مدير خوب,مدير خوب كيست,مدیر خوب مدرسه,مدیر خوب چگونه مدیری است,مدیر خوب بودن,مدیر خوب چه مدیری است,مدیر خوب کیه,مدیر خوب و بد, نویسنده: بازدید: 88 تاريخ: دوشنبه 22 شهريور 1395 ساعت: 11:35