اگر بخواهيم هم دنيايمان شيرين شود و هم آخرتمان شيرينتر ،همه براي هم باشيم نه براي من . فرايند محور
بنا به سنّت الهي ، تغيير و تحول جامعه و امورات انسانها ، بنا به خواست اكثريت بنا شده است .
خواست اكثريت هميشه حق نيست اما اگر حق پيروز گرديد مطمئن باشيد كه اكثريت بر مدار الهي قدم برداشته و رضاي خداوند را مدنطر قرار داده اند .
+ نوشته شده در شنبه بیست و سوم اردیبهشت ۱۳۹۶ساعت 10:26 توسط خليفه خدا بر روي زمين |
همه براي هم نه براي من...
ما را در سایت همه براي هم نه براي من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 66 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 16:52