اگر بخواهيم هم دنيايمان شيرين شود و هم آخرتمان شيرينتر ، همه براي هم باشيم نه براي من . فرايند محور
براي رضاي خدا با هم بخوريم ، همديگر را نخوريم
بهشت از آن كسانيست كه در اين دنيا با هم خوردن را تجربه كرده باشند .
بياييد كمي تامل نموده و به فكر همديگر باشيم .
بياييد تا قدر يكديگر را بدانيم . انسانهاي خوب سرمايه مركزي جهان خلقت هستند ، اگر بينا باشيم !
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و سوم خرداد ۱۳۹۶ساعت 14:12 توسط خليفه خدا بر روي زمين |
همه براي هم نه براي من...
ما را در سایت همه براي هم نه براي من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 79 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 16:52