همه براي هم نه براي من

متن مرتبط با «مدرك» در سایت همه براي هم نه براي من نوشته شده است

چرا روابط ؟ چرا مدرك گرايي ؟ دو چرايي ويرانگر !!! چرا؟!!!

  • نیلوبلاگ

    عدالت اجتماعيxa0با شايسته سالاري و دانشگرايي حقيقي گسترش مي يابد ؛ نه با شعار روابط پروري و مدرك گرايي ؛ نابودكننده بنيانxa0سازهxa0هايxa0 جامعه است . شايسته سالاري و دانش گرايي = انرژي مثبت به جامعه روابط پروري و مدرك گرايي = انرژي منفيxa0 براي جامعه از همه مخلوقات عالم ، انرژي برون داده مي شود ، و به همان ميزان در نقطه اي ديگرxa0 پس گرفته مي شود . هر عملي عكس العملي دارد ، مساوي و در مخالف جهت آن برچسبها: شايسته سالاري و دانش گرايي +xa0نوشته شده در xa0دوشنبه سی ام مرداد ۱۳۹۶ساعتxa013:12xa0 توس...

    ادامه مطلب